Jak kupony rabatowe wpływają na marketing sklepu internetowego?

Każdy szanujący się właściciel sklepu internetowego, znający choć trochę marketing internetowy będzie używał kuponów rabatowych. Dlaczego?

Po pierwsze – aby przyciągnąć za pomocą kuponów i wszelakich promocji większą liczbę potencjalnych klientów, którzy skuszeni mega okazją wpiszą właściwie kod rabatowy podczas składania zamówienia w koszyku.

Po drugie – jest to „must have” w dzisiejszym świecie marketingu internetowego. Nie widzieliśmy jeszcze sklepu internetowego ani nie znamy ludzi, którzy by nie używali do promocji właśnie kuponów rabatowych.

Przygotowałem dla Ciebie spis treści, który pomoże Ci łatwiej nawigować po tym wpisie.

Jak stosować kupony rabatowe aby były skuteczne?

To pytanie skierowali do nas nasi klienci, dla których stworzyliśmy kilka sklepów internetowych. Z doświadczenia wiemy, że „nasza strategia” przynosi skutki. Widzimy to po obrotach naszych sklepów.

Otóż kupony rabatowe należy stosować z rozwagą. Im większa wartość danego kuponu tym większa mobilizacja użytkowników do ich stosowania. Lecz niekoniecznie.

Zazwyczaj kupony rabatowe o dużej wartości, np. przekraczające 60% najczęściej dawane są użytkownikom „za darmo” w dniach takich jak Black Friday czy Cyber Monday.

My wychodzimy z założenia, że najpopularniejszą metodą – którą wypracowaliśmy już od kilku lat – jest metoda umieszczania „dożywotnio” stałego kuponu podczas zapisu do newslettera. To sprawiło, że odkąd to wprowadziliśmy do naszego najnowszego sklepu z dziczyzną Zagrodka.com.pl, do naszej bazy newslettera zapisało się przeszło 200 osób, a licznik zakupów z tym właśnie kuponem to połowa tej liczby.

Jak użyć kuponu i gdzie go zamieścić?

Najpopularniejszą metodą – tak jak wcześniej wspomnieliśmy, to użycie ich w newsletterach (podczas zapisu w formularzu, lub w samym newsletterze podczas wysyłek). Ale jak go zrobić, aby działał? Najlepiej skorzystać z najpopularniejszej wtyczki SHOPMAGIC (w wersji PRO są dostępne KUPONY za np. napisanie recenzji o danym produkcie który kupiliśmy).

👁 Ten wpis został przeczytany 156 razy.

☕ Szacowany czas czytania: 2 min.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze